تازه ها

جدید ترین اخبار دنیا

تازه ها

جدید ترین اخبار دنیا

۳۷ مطلب در مرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

۲۹مرداد

کمپانی بوگاتی با شرکت در هفته خودروی مانتری در کالیفرنیای آمریکا دست به یک زلزله قدرتمند زد و با به نمایش گذاشتن 6 دستگاه ویرون legend edition در کنار مدلهای خاص موفق به معرفیBugatti Legends Capsule Collectionشد.دراین مراسم وولفگانگ دروهایمر مدیر عامل بوگاتی هدف از معرفی این کلکسیون را عرضه محصولات ویژه برای مشتریان ویژه بوگاتی و معرفی سبک جدید زندگی به شیوه این کمپانی دانست.

shahin zare
۲۹مرداد

Image credits: 

Image credits: Nicki Hill

Image credits:  Lightreaver

Image credits: Institut français du Proche

Image credits: Serge Melki

Image credits: Loai El Nomeiry

three-bridges-cave-baatara-gorge-waterfall-lebanon-12
shahin zare
۲۹مرداد

 

از زمانی که اسم RITTER SPORT وجود داشته، اسم Alfred Ritter هم بوده است. کارخانه ری تر در سال ۱۹۱۲ شروع به کارکرد RITTER SPORT  یک شکلات المانی خوشمزه هست که در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد.

کارخانه ریتر از آن دست کارخانه‌هایی بوده که به دست فامیل گردانده می‌شد و نسل به نسل تغییرات فراوانی را در خورد داشته است. در این تغییرات اسم کارخانه و مبنای کاری کارخانه که شکلات بود به‌هیچ‌وجه تغییری نکرد بلکه تغییر فقط در مزه بود.

 

 

مهم‌ترین اتفاق بعد از تأسیس کارخانه در سال های بعد رخ داد ازدواج الفرد ریتر بود. زنی که ایده‌های بسیار خوبی به کارخانه ریترها داد.

درواقع مخترع  RITTER SPORT زن الفرد ریتر ( Clara Ritter’s (née Göttle بوده است.

ریتر اسپرت شکلات‌های مربع شکل بودند که بعدازآن پسرشان این روند را گسترش و ادامه داد.

قدم‌به‌قدم، او تمام نوع‌های دیگر شکلات را از محصولاتشان حذف کرد و تمام تمرکزش را به Ritter Sport صد گرمی مربعی اختصاص داد. او در سال ۱۹۷۴ بازار شکلات را با معرفی «سری شکلات بارنگ‌های روشن» متحول کرد. یک بار دیگر هم در سال ۱۹۷۶ این کار را با بسته‌بندی جدید که راحت باز می‌شد تکرار کرد. با این کارها، مهم‌ترین سنگ‌های بنای برند امروزی‌اش را نهاد. تحت مدیریت او، این برند با شعار «شکلات. باکیفیت. مربعی» ملی شد.

 

 

خواهرش در حال حاضر Marli Hoppe-Ritter مدیریت این سیستم را بر عهده دارد. اعضای این خانواده در کنار هم تا به الآن توانسته‌اند کارخانه خودشان را سرپا نگه‌دارند. در حال حاضر کارخانه نسل سوم خود را می‌گذراند. و همچنان رو به رشد و پیشرفت است.

 

 

این روزها این برند مطرح در عرصه شکلات در ۸۰ کشور جهان پخش می‌شود. ری تر انواع مختلفی دارد اما بر روی دو مدل قدیمی و درواقع سنتی آن اهمیت بیشتری داده می‌شود. در این کارخانه بر روی مواد اولیه و شکلات بسیار مرغوب توجه زیادی می‌شود. همه این‌ها کیفیت بسیار بالایی دارند. مغزها که اعم از بادام، گردو، فندق، و کشمش و … می‌شود با دقت و تمرکز بالایی انتخاب می‌شود تا به‌هیچ‌وجه در آن‌ها خرابی یا ناقصی نباشد. مرغوب بودن مواد تشکیل دهنده ریتر ازجمله مواردی است که این شکلات را خاص کرده است.

 

 

RITTER SPORT برای محیط‌زیست ارزش زیادی قائل است. در سال ۱۹۹۱ سیستم بسته‌بندی شکلات‌ها به‌طورکلی تغییر می‌کند. بسته بندی شکلات‌ها طوری تهیه می‌شدند که قابلیت تجزیه در محیط را داشته باشند.

 



RITTER SPORT مدل‌های بسیار زیادی دارد. که تقریباً ۳۰ نوع می‌شود. این ۳۰ نوع هریک از مواد مختلفی تهیه می‌شود که مزه‌های مختلفی دارد.


به‌طور مثال

شکلات شیری، بسته‌بندی آبی، شکلات شیری و شکلات سفید، بسته‌بندی آبی به همراه شکلات بار، شکلات تلخ، بسته‌بندی آلبالویی. شکلات شیری با بیسکوئیت کره ای بسته‌بندی قهوه ای، 


 

 

در سال ۲۰۱۱ چند نوع خاص به بازار آمد.مثلاً

Alpensahne Praline که از شیر مخصوص و با خامه با طعم بادام‌سوخته بود تهیه‌شده بود.

در سال ۲۰۱۲ هم مدل‌های مختلفی با توجه به فصل‌های سال تولید کردند. ای تنوع برای سال ۲۰۱۳ هم اجرا شد.

همچنین ۵ مدل شکلات مربعی ۱۰۰ گرمی که کاملاً ارگانیک نیز هستند در این کارخانه تولید میشوند. که شامل کاکائو ارکان یک و البته تمامی مغزها، شیر، کشمش و …. هست.

 

shahin zare
۲۹مرداد

شرکت طراحی Technicon Design اخیرا به خاطر طرح جت بدون پنجره IXION برنده جایزه شد. ایده این طرح این است که با استفاده از دوربین‌هایی که در جداره خارجی بدنه هواپیما نصب شده‌اند، تصاویری از محیط بیرونی گرفته شده و این تصاویر بر روی نمایشگرهایی که در داخل هواپیما همچنین سقف آن نصب شده‌اند با کیفیت بالا به نمایش گذاشته‌ می‌شوند.

اما در واقع این نمایشگرهای داخل هواپیما قادرند تا هر تصویری را نمایش دهند. با توجه به این که در اکثر موارد نمای بیرونی که توسط این نمایشگرها برای مسافران پخش می شود، ابرها یا اقیانوس هستند، می‌توان از آنها برای نمایش جنگل‌های انبوه، پارک‌های ملی معروف دنیا یا حتی پخش تصاویر سفری به ماه استفاده کرد.

انرژی مورد نیاز این نمایشگرها هم از طریق پنل‌های خورشیدی که در جداره بیرونی هواپیما نصب می‌شوند، تامین می‌گردد.

حذف پنجره‌ها مزایای خاص خود را دارد. این امر موجب کاهش هزینه‌های و قطعات مورد نیاز برای ساخت هواپیما شده و وزن کلی هواپیما را کاهش می‌دهد. همچنین حذف پنجره‌ها دست طراحان را برای طراحی قسمت داخلی هواپیما باز می‌گذارد.

گَرِت دیویس مدیر طراحی این پروژه در این باره می‌گوید:

فلسفه این پروژه بسیار ساده است. در این پروژه قصد داریم تا تفکر فعلی را به چالش بکشیم و چیز جدیدی ارایه کنیم که فقط یه رویا نباشد بلکه در عمل نیز اجرا شود.

برخی دیگر از شرکت‌ها هم ایده‌ی هواپیماهای بدون پنجره را دنبال می‌کنند. در سال 2012 و در جریان نمایشگاه هوایی پاریس، شرکت ایرباس هواپیمایی را به نمایش گذاشت که داخل آن از نمایشگرهای مختلف پوشیده شده بود. اوایل امسال بود که شرکت Spike Aerospace هواپیمای بدون پنجره‌ای با نمایشگرهای داخلی را معرفی کرد.

تماشای این ویدیو فوق‌العاده را به شما توصیه می‌کنیم:




shahin zare
۲۶مرداد

سامسونگ با طراحی و نصب نرم‌افزار S Health روی جدیدترین محصولات خود از جمله گوشی تلفن گلکسی اس 5، امکان کنترل میزان ضربان قلب در حین تمرینات ورزشی را به‌عنوان مهم‌ترین روش‌ برای کاهش وزن و چربی سوزی قرار داده است. این برنامه امکان کنترل میزان ضربان قلب را به عنوان یکی از عوامل تعیین‌کننده در میزان سلامت قلب و معیاری برای سنجش آمادگی جسمانی روی مجموعه‌ای از محصولات سامسونگ فراهم کرده است.

S Health با مجموعه‌ای از محصولات سامسونگ از جمله مجموعه گیرها (Gears) و تبلت گلکسی تب اس (Galaxy Tab S) سازگار است و با هدف تقویت فرهنگ توجه به سلامت و تناسب اندام برای ورزشکاران و کسانی‌ که مایل هستند وزن کم کنند، طراحی شده است.


یکی از کاربردهای نرم‌افزار S Health، شمارش ضربان قلب است که با نگه داشتن انگشت سبابه دست روی حسگر گوشی، محاسبه می‌شود. ضربان شمار این نرم‌افزار با تکنولوژی پیشرفته گلکسی اس5 درصد خطای بسیار کمی دارد؛ کافیست کاربر انگشت خود را برای چند ثانیه روی حسگر قرار دهد و تکان نخورد، این برنامه میزان ضربان قلب در دقیقه را محاسبه می‌کند. کاربران می‌توانند با کاستن سن خود از دو عدد (220 برای مردان) و (226 برای زنان) از حداکثر ضربان قلب خود آگاه شوند.

کارشناسان تربیت بدنی معتقدند کسانی‌ که تمایل دارند وزن خود را کاهش دهند، باید تمرینات ورزشی خود را به گونه‌ای انجام دهند تا ضربان قلب‌شان به 60 تا 75 درصد از حداکثر ضربان قلب برسد. در اصل چربی‌سوزی در چنین شرایطی خاص رخ می‌دهد و رصدکردن میزان ضربان قلب حین تمرین به ورزشکاران کمک می‌کند تا متوجه شوند تا چه حدی می‌توانند تمرینات خود را شدت ببخشند.

این نرم‌افزار در گوشی تلفن همراه قبلی سامسونگ گلکسی اس 4 و گلکسی اس 3 نیز وجود داشت، اما در نسخه جدید که روی گلکسی اس 5 به روز شده است، قابلیت‌های بیشتری برای کاربران درنظر گرفته شده است. استفاده آسان از این نرم‌افزار، به ورزشکاران حرفه‌ای و همه کاربران علاقمند به سلامتی و تناسب اندام اجازه می‌دهد میزان فعالیت بدنی خود را زیر نظر بگیرند و با شیوه‌ای اصولی، تمرینات ورزشی را با توجه به میزان ضربان قلب انجام دهند. انجام تمرینات استقامتی، بی‌هوازی و سلامت قلب با استفاده از این نرم‌افزار که دقت بالایی نیز دارد، اصولی‌تر صورت می‌گیرد و ورزشکاران را از میزان آمادگی جسمانی‌شان مطلع می‌کند.

این نرم‌افزار به ورزشکاران کمک می‌کند از میزان مصرف کالری و فعالیت بدنی‌شان طی زندگی روزمره نیز آگاه شوند. تعداد گام‌هایی که برای بالا و پایین رفتن از پله‌ها یا عبور از خیابان و خرید کردن برمی‌دارند، و میزان کالری که در روز مصرف می‌کنند، توسط این نرم‌افزار ثبت و بررسی می‌شود. استفاده از این برنامه به اندازه GPS باتری مصرف نمی‌کند و برای استفاده روزانه مناسب است. البته ناگفته نماند که تعیین مسافت هنگام پیاده‌روی با کمک سیستم GPS انجام می‌شود تا داده‌های دقیق‌تری درباره فاصله، مدت‌زمان و حداکثر یا میانگین سرعت و در نتیجه کالری مصرف شده محاسبه شود.

یکی دیگر از ویژگی‌های این نرم‌افزار، سازگاری با دست‌بند گیر فیت (Gear Fit) است. گیر فیت یک دست‌بند محدب است که پشت نمایشگر آن یک سنسور تشخیص ضربان قلب تعبیه شده، تا بتواند تعداد ضربان قلب را بسنجد.

این دست‌بند همچون یک کمک مربی حرفه‌ای است و به کاربران کمک می‌کند در حین راه رفتن، دویدن، دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی از میزان تمرینات خود مطلع شوند. جالب است بدانید کاربر در حین تمرین و دویدن از طریق لرزش از میزان ضربان قلب و عملکرد بدن خود مطلع می‌شود. یکی دیگر از قابلیت‌های گیر فیت قدرت انطباق با نرم افزار S Health در گوشی گلکسی اس 5 است. ورزشکار به راحتی رکورد خود بعد از تمرینات را در این نرم‌افزار ثبت می‌کند. درضمن می‌توان بند این دست‌بند را با نوع و سبک لباس تغییر داد.

یکی دیگر از قابلیت‌های جالب S Health برای کسانی که می‌خواهند وزن کم کنند، سیستم ردیاب مواد غذایی (FoodTracker)است. کاربران این نرم افزار با درج انواع غذاهایی که طی روز مصرف می‌کنند از میزان کالری دریافتی و مقدار کالری که طی روز مصرف کرده‌اند مطلع می‌شوند. این قابلیت مناسب کسانی است که از اضافه وزن گلایه می‌کنند و هیچ‌گاه به خاطر نمی‌آورند خوردن چه غذاهایی باعث چاقی آنها شده است.

در سال‌های گذشته نقش تکنولوژی در زندگی مردم پررنگ‌تر شده است. امروزه انواع اپلیکیشن‌ها با هدف تسریع فعالیت‌های روزمره به دستگاه‌های تلفن همراه راه یافته‌اند و حالا همراه شدن تکنولوژی با نیازهای بهداشتی و ورزشی کاربران فرصتی مناسب برای افرادی است که از علم تمرین آگاهی زیادی ندارند و مایل هستند وزن کم کنند یا به تمرینات خود نظم و دقت بیشتری ببخشند. این نرم‌افزار به ورزشکاران کمک می‌کند تا برای خود در بازه‌های زمانی مختلف هدف تعیین کنند و به محض دستیابی به هدف توسط نرم‌افزار مطلع شوند.

shahin zare
۲۵مرداد

10 – Coffin Smoke Box

Coffin Smoke Box

Coffin Smoke Box

09 – Creative Juice Box

Creative Juice Box

Creative Juice Box

08 – Dino Teeth Gum

Dino Teeth Gum

Dino Teeth Gum

07 – DKNY Candy Apples Parfume

DKNY Candy Apples Parfume

DKNY Candy Apples Parfume

06 – Evian 2005 Limited Edition Bottle

Evian 2005 Limited Edition Bottle

Evian 2005 Limited Edition Bottle

05 – Quick Fruit Packaging Concept

Quick Fruit Packaging Concept

Quick Fruit Packaging Concept

04 –  Pop-Up Popcorn

Pop-Up Popcorn

Pop-Up Popcorn

03 – Panasonic Note Box

Panasonic Note Box - Creative Packaging Design

Panasonic Note Box

02 – Creative Milk Carton

Creative Milk Carton

Creative Milk Carton

01 – Hanger Tea Box

Hanger Tea Box

Hanger Tea Box

shahin zare
۲۵مرداد

10 – by Bushra Shanan

by Bushra Shanan

by Bushra Shanan

09 – by Bushra Shanan

by Bushra Shanan

by Bushra Shanan

08 – by Bushra Shanan

by Bushra Shanan

by Bushra Shanan

07 – by Tawfik Gebreel

by Tawfik Gebreel

by Tawfik Gebreel

06 – by Belal Khaled

by Belal Khaled

by Belal Khaled

05 – by Belal Khaled

by Belal Khaled

by Belal Khaled

04 – by Belal Khaled

by Belal Khaled

by Belal Khaled

03 – by Belal Khaled

by Belal Khaled

by Belal Khaled

02 – by Belal Khaled

by Belal Khaled

by Belal Khaled

01 – by Tawfik Gebreel

by Tawfik Gebreel

by Tawfik Gebreel

shahin zare
۲۵مرداد

هنگامی که بازار از انواع مدل‌های مشابه پر می‌شود، ایده‌های بکری به یکباره ظهور می‌کنند که با جلب‌توجه مشتریان مشکل‌پسند، جانی دوباره در این بازارها می‌دمند. اسپیکر بلوتوثی Om/One را می‌توان به همین دلیل و به واسطه طراحی فرازمینی آن در همین رسته گنجاند... ظاهری شبیه به یک Death Star جنگ ستارگانی که خالق آن اعتقاد دارد نه تنها طراحی و شکل و شمایلی خواستنی دارد، که نوع ساخت آن در کیفیت و عملکرد آن نیز تأثیرگذار بوده است.

شناوری و غوطه‌وری Om/One در فضا به دلیل میدان مغناطیسی ایجاد شده برای آن است. خالق آن ادعا دارد که این چرخش 360 درجه ای علاوه بر تأثیرگذاری بصری و بالطبع روحی روانی آن، می‌تواند صدای بهتری را از یک اسپیکر با قدرت کمتر به شنونده منتقل کند. حال اینکه این ادعا را باور می‌کنید یا نه، به هر صورت این اسپیکر سه واتی کمتر از اغلب اسپیکرهای بلوتوثی انرژی مصرف می‌کند. باتری آن لیتیوم یونی قابل شارژ است و با به‌کارگیری از هفتاد درصد صدا، تا پانزده ساعت قابلیت پخش موسیقی دارد؛ بی‌نظیر نیست؟!



اندازه بخش غوطه ورشده Om/One حدود 9 سانتی‌متر در میزان قطر است و با وزنی 340 گرمی از جمله بهترین گزینه‌های موجود در بازار شمرده می‌شود. همچنین یک آیدیو درایور 75 میلی‌متری و میکروفون نصب شده در درون آن نیز می‌تواند تماس‌های تلفنی را برای شما میسر کند. بخش کروی حدود 3 سانتی‌متر بالاتر از بخش اصلی مغناطیسی قرار دارد که آن نیز اندازه ای 16 سانتی متری و ارتفاعی 4 سانتی‌متری را دارا می‌باشد. اسپیکر کروی خود قابل‌حمل است، ولی بخش اصلی، نیاز به اتصال به یک سوکت جهت تأمین انرژی خود خواهد داشت.
اسپیکر Om/One هم‌اکنون از طریق وب‌سایت Om Audio مراحل جذب کمک مالی خود را سپری می‌کند. هدف نخست این پروژه 100 هزار دلار بود که هم اکنون به سه برابر این هدف رسیده است. قیمت ابتدایی آن برای حامیان پروژه 179 دلار است و در مرحله پیش‌فروش احتمالا به 199 دلار خواهد رسید.
اگر همه‌چیز به خوبی پیش برود و مراحل ساخت انبوه این اسپیکرها بدون مشکل ادامه پیدا کند، دسامبر 2014 زمان ارائه این محصول به بازار خواهد بود. ویدیوی جالب این محصول را می‌توانید از این لینک مشاهده کنید.
shahin zare
۲۵مرداد

اگر شما هم به جمع همراهان طبیعت پیوسته اید یا علاقمند به غیرفعالسازی دریافت قبض کاغذی خود هستید، برای دسترسی سریع و آسان به اطلاعات قبوض خود می توانید از دیگر روش های رویت صورتحساب، استفاده کنید.

علاوه بر روش های پیشین برای اطلاع از هزینه و یا جزییات صورت حساب از جمله ارسال M به سرشماره پیامکی  ۹۹۰۰۰۹ ، از ابتدای تیرماه امسال  با توسعه سامانه ۹۹۰۰۰۹ و تکمیل فرآیند اطلاع رسانی مشترکین دائمی همراه اول، می توانید صورتحساب خود را از طریق ایمیل دریافت کنید.

 

برای دریافت اطلاعات حساب از طریق ایمیل مراحل زیر را طی کنید:

 

  1. ۱-ارسال E به سامانه ۹۹۰۰۰۹

 ابتدا باید حرف E انگلیسی را به شماره ۹۹۰۰۰۹ پیامک بزنید و در نتیجه پیامکی با محتوای زیر دریافت خواهید کرد:

مشترک گرامی ، آدرس ایمیل خود را به صورت زیر به سامانه ارسال فرمایید :

آدرس ایمیل E,

مثال :E,user@noavar.ir

پس از دریافت این پیامک، نشانی ایمیل خود را به شیوه صحیح اعلام شده به سامانه ارسال کنید.

مانند: E,name@mci.ir 

 

  1. ۲-ثبت آدرس ایمیل در سامانه ۹۹۰۰۰۹

پس از ارسال آدرس ایمیل خود،  پیامکی با محتوای زیر دریافت خواهید کرد:

مشترک گرامی ، ایمیل  E,name@mci.ir   شما در سامانه ثبت گردید.

درصورت تمایل به دریافت ماهانه صورتحساب از طریق ایمیل،جهت تایید E,۱ را ارسال نمایید . در این صورت پاسخی به این شکل دریافت خواهید کرد:

 مشترک گرامی ، ایمیل صورتحساب ماهانه برایتان ارسال می گردد . جهت غیرفعال سازی E,۰ را ارسال نمایید .

 

  1. ۳-دریافت قبض الکترونیکی

در صورتی که انصراف خود را اعلام نکنید مراحل ثبت ایمیل تکمیل شده و سامانه بصورت خودکار آخرین صورتحساب شما را به آدرس ایمیل ثبت شده ارسال می کند.

در این صورت چنین پیامی دریافت خواهید کرد :

مشترگ گرامی ایمیل صورتحساب برای شما ارسال گردید .

 

 * در نتیجه در پایان هر دوره ، بصورت اتوماتیک ایمیل صورتحساب پایان دوره مشترکانی که عدد ۱ را جهت تایید به سامانه ارسال نموده اند  به آدرس ثبت شده توسط مشترک ارسال می شود.

shahin zare